VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED
Veebipoe marras.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Marras Solutions OÜ (registrikood 16713015).
Müügilepingu voimassaus, tavaran- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kauba mahust ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitetty Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamiini
Kauba tellimiseks tulee lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tulee täita nõutud andmeväljad, sisestades oma isikuandmed. Kinnitame, et hoiame teidän isikuandmete turvalisust.
Isikuandmete ankeedi täitmise jälkeen tulee valida sobiv tuotteet kohaletoimet viis.
Kui andmed on korrektsed avaneb sul makseviiside valik. Tasuda saab krediitkaardiga, pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay) tai läbi PayPali.
Makseid vahendab Montonio Finance .
Leping jõustub alkaen tasumisele kuuluva summa laekumisest marras.ee arvelduskontole. Saadame e-postiga kinnituse tellimuse tegemisest ning kuvame kinnituse kinnituse tellimuse vastu võtmisest ka veebilehel.
Kui tellitud kaupa ei ole mahdollista tarnida seoses kauba loppemisega tai muul põhjusel, teavitame siitä ostjat esimesel võimalusel ning tagastame tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte myöhemmin kui 14 päivää jooksul teate saatmisest.
Kui sul syntyy lisäkysymyksiä tai soovid muutusi tellimuses, siis palun kirjuta osoite info(at)marras.ee.
Kohaletoimetamiini
Kaupu saadetakse Euroopan unionin riikidesse.
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: siia märkida esimerkiksi veebipoe pakiautomaatide partnerid, kullerfirmad, ise kaubale järele tulemise mahdollisuus.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit tapahtuu kohaletoimetamine 30 kalendripäeva jooksul.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäivän aikana.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul, v.a. steriilselt pakendatud meditsiinitarbed, kui pakend on avatud tai kahjustatud (võlaõigusseadus § 53 lg 4 p41).
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on tarpeen kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on käytetty muuks otstarbeks kui on tarpeen kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks tai sellel on kasutamise tai kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tulee esittää kauba ostmisest taganemise vabas vormis avaldus ning saata see e-posti aadressile info@marras.ee viimeistään 14 päivää aikana kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale tai defektiga toode).
Ostja peab tavaraa tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päivää jooksul tai esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul tavaran yli andnud tavaran vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte myöhemmin kui 14 päivää möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, all ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja takaisin saanud tai kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja takaisin saatnud, sõltuvalt siitä, kumb tapahtuu aiemmin.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensioonin esittämisen oikeus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse tai puuduse eest, mis oli olemas jo asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest 1 aasta jooksul alates asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas jo asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda viimeistään kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@marras.ee.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast tavaran myyntiä ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab tai asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole mahdollista parantaa ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kaikki müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab kuluttajalle esitetty kaebusele kirjalikult tai kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isiku tietoja ainoastaan tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@marras.ee.
Kui ostja ja Veebipood ei pysty ratkaisemaan sopimusta, niin on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komission poole. Tarbijavaidluste komission toimivaltauses on ratkaista ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud sopimus tulevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopan unionin kuluttajavaidlusi lahendava platformi poole.